Asiakaspalvelu- OVH
Huipputiimit paikalla 24/7
Tehdessäsi tilausta OVH:lla alat rakentamaan luottamussuhdetta maailmanlaajuiseen hosting-yritykseen.
Tiedämme, että asiakkaiden liiketoiminta on riippuvainen OVH:n palvelimien ja palveluiden saatavuudesta ja vakaasta toiminnasta. Tämän takia meillä on kolme eri palvelutiimiä päivittäin, jotka ovat saavutettavissa vuorokauden ympäri.

FASS (First Aid Specialist Squad): ykköstason tukitiimi



FASS-tiimin jäsenet osaavat ensiavun antamisen OVH-tuotteille. He eivät kysy epäolennaisia kysymyksiä asiakkaalta tai lue Linux for dummies -oppaita.

He ovat asiantuntevia järjestelmäasiantuntijoita, jotka käyttävät OVH:n tuotteita päivittäin.

He pysyvät yhteydessä sinuun ja ilmoittavat palvelupyyntösi edistyessä.



SWAT (Special Weapons And Tactics): taktinen tiimi



SWAT-teknikot selvittävät hankalimmat viat. Nämä teknikot ovat järjestelmäasiantuntijoita, jotka analysoivat monimutkaisia tilanteita ja korjaamaan ne nopeasti.

Kun SWAT-tiimin jäsen selvittää vikaa, FASS-tiimiläinen hoitaa tiedottamisen tilanteen edistymisestä reaaliaikaisesti.



DERT (Datacenter Emergency Response Team): it-maailman palomiehet



DERT-tiimi on jatkuvasti fyysisesti läsnä konesalissa ja palvelimien lähellä.

Heillä on käytössään tehokkaat työkalut, jotka ilmoittavat mahdollisesta heikentymisestä raudassa ennen kuin komponentti hajoaa. Huoltotoimenpide ohjelmoidaan pikaisesti ja viallinen komponentti vaihdetaan.

Oli yö tai päivä, he voivat välittömästi puuttua ongelmatilanteisiin OVH:n palvelinräkeissä, jotka on rakennettu niin, että huoltotoimenpiteet olisivat mahdollisimman helppoja suorittaa. He tuntevat OVH:n palvelimet kuin omat taskunsa, sillä he osallistuvat palvelimien kehitykseen ja rakentamiseen.