Usein kysyttyjä kysymyksiä – OVHcloud Europen sopimusten päivitys

OVH FI -sopimusten päivitys

Täältä löydät vastaukset kaikkiin kysymyksiisi, jotka liittyvät OVHcloud Europe -siirrosta johtuviin OVH / SYS  FI -sopimusten muutoksiin 21.09.2020 alkaen.

Tämä dokumentaatio koskee vain OVH / SYS  FI:n asiakkaita.

Tämän ohjeen englanninkielinen versio on saatavilla täältä.

Mitä muutoksia tapahtuu?

  • Mitä tuotteita muutos koskee?

Muutos koskee 21.09.2020 alkaen kaikkia OVH / SYS  FI -sivulta tilattuja tuotteita.

  •     Tapahtuuko tuotteiden tilaamisessa muutoksia?

Uusia tuotetilauksia ei voi enää tehdä OVH / SYS FI -sivustolta 21.09.2020 alkaen. Uudet tilaukset on tehtävä OVHcloud Europen / SYS Europen sivustolla.

  •     Onko tuotteideni uusiminen yhä mahdollista?

Voit uusia tuotteesi OVH / SYS FI -sivustolla enintään 3 kuukauden ajan 21.09.2020–1.1.2021 saakka. Tämän ajan jälkeen et voi enää uusia tuotteitasi OVH / SYS FI -sivustolla, ja sinua kehotetaan tekemään tilauksesi OVHcloud Europen / SYS Europen sivuilla.

Poikkeuksen muodostavat verkkotunnusten nimet, jotka voidaan uusia enintään 12 kuukaudeksi.

  •     Haluan uusia nykyiset tuotteeni 1.1.2021 jälkeiselle ajalle ja/tai tilata uuden tuotteen luomisen. Miten toimin?

Siirry palvelujesi hallinnointisivuille, tutustu uusiin sopimuksiin ja hyväksy ne.

Vahvistettuasi sopimukset voit tehdä tilauksia OVHcloud koko valikoimasta OVHcloud Europe -sivustolla.

  •     Mitä tapahtuu tällä hetkellä omistamilleni tuotteille?

OVHcloud / SYS -päivityksen jälkeen tuotteet pysyvät aktiivisina erääntymispäiväänsä saakka. Tästä seuraa, että säilytät siirron yhteydessä kaikki voimassa olevat palvelusi.

  •     Muuttuvatko asiakassivuni?

Pääsy asiakastietoihisi ei muutu, ja pystyt yhä kirjautumaan samalle asiakastilille.

On tärkeää huomata, että omien tietojen hallinta muuttuu täysin englanninkieliseksi 1.1.2021 alkaen.

  •     Olen tehnyt tilauksen, mutta en ole vielä maksanut sitä. Mitä tapahtuu?

Kaikki tilaukset, lukuun ottamatta uusintatilauksia, joita ei ole vielä maksettu ja jotka eivät siis ole vielä voimassa, perutaan 21.09.2020. Voit tehdä migraation jälkeen uuden tilauksen suoraan OVHcloud Europen / SYS Europen sivustolta.

Jos kuitenkin saamme laskun perutusta tilauksesta, summa palautetaan asiakkaalle.

Tietoa toiminnasta

  •     Haluan vahvistaa uudet sopimukset asiakassivuillani, mutta painike on harmaa.

Uusien sopimusten vahvistamisen edellytyksenä on kolme ehtoa:

1. Jos sinulla on tililläsi velkaa, se on maksettava pois täällä / SYS .

2. Jos sinulla on keskeneräinen mutta viimeistelemätön tilaus, odota, että tilaus on viimeistelty tai peruuta tilaus. Voit seurata tilaustesi tilaa täällä / SYS .

3. Jos sinulla on tällä hetkellä käynnissä sopimuksen muutos jollekin tuotteillesi, toimenpide on viimeisteltävä tai peruttava ennen tätä toimintoa. Voit seurata kesken olevia toimenpiteitäsi täällä / SYS .

 

  •     Minulla on tällä hetkellä uskollisuuspisteitä ja/tai luottoa OVH-tililläni. Menetänkö nämä rahat?

Ei, ne pidetään.

 

  •     Pitääkö minun tallentaa tietoni ja tuoda ne uudelleen palveluihini?

 

Ei, tietoihisi ei tapahdu mitään muutoksia. Tämä toimenpide liittyy aikaisemmin vahvistettuihin yleisiin myyntiehtoihin. Tuotteidesi konfigurointeihin ei tapahdu muutoksia.

  •     Tarjotaanko minulle uusia tuotteita?

OVHcloud Europella on todellakin paljon laajempi tuotevalikoima.

Pääset siis hyötymään laajemmasta valikoimasta, josta löydät sopivat vaihtoehdot tarpeisiisi.

  •     Entä asiakastuen numero, muuttuuko se?

Numero +358 9 315 858 14 pysyy käytössä.

Maksutavat

  •     Mitä tapahtuu rekisteröimilleni maksutavoille?

Kun olet vahvistanut uudet myyntiehdot, OVH / SYS FI:n maksutapasi siirretään automaattisesti OVHcloud Europeen.

  •     Mitkä maksutavat OVHcloud Europe hyväksyy?

Hyväksyttyjä maksutapoja ovat seuraavat:

– maksukortti (Visa tai Mastercard)

– PayPal-maksu

– automaattinen suoraveloitus (jos tili on SEPA-alueella, johon kuuluu 33 eurooppalaista maata).

Ota yhteys tukeen, jos tarvitset apua tai neuvoja.

Automaattinen uusiminen

  •     Mitä tapahtuu automaattisesti uusittaville palveluilleni?

Automaattinen uusiminen toimii 1.1.2021 asti OVH /SYS FI -sivustolla.

OVH / SYS FI -sivuston automaattinen uusinta poistetaan kuitenkin käytöstä 1.1.2021.

  •     Olen vahvistanut uudet OVHcloud Europen myyntiehdot. Voinko nyt hyödyntää automaattista uusimista?

Kyllä. Jos olet vahvistanut yleiset myyntiehdot ennen 1.1.2021, tilaamasi palvelut uusiutuvat yhä automaattisesti.

Jos hyväksyt OVHcloud Europen uudet yleiset myyntiehdot vasta 1.1.2021 jälkeen, sinun on aktivoitava uudelleen tuotteidesi automaattinen uusiminen.

  •     Haluaisin aktivoida tuotteideni automaattisen uusimisen 21.09.2020 ja 1.1.2021 välillä OVH FI -sivustolla. Onko se mahdollista?

Et voi aktivoida automaattista uusimista OVH FI -sivustolla enää 21.09.2020 jälkeen.

Kehotamme vahvistamaan uudet yleiset myyntiehdot asiakassivuillasi, jotta pystyt hyötymään tästä toiminnosta.

  •     Eikö kysymystäsi ole usein kysytyissä kysymyksissä?

Tutustu tukikeskukseemme