Maksutavat



Etsit tietoa...




OVH:n maksutavat



Tilauksen eteneminen







Ensimmäinen tilaus


OVH:n uutena asiakkaana sinun tulee luoda asiakastunnus tästä linkistä löytyvällä lomakkeella:
Olet uusi asiakas.

Asiakastunnuksen ansiosta voit kirjautua hallintapaneeliin ja tehdä sitä kautta haluamasi tilaukset. (Varmista antamiesi yhteystietojen paikkansapitävyys. Posti- ja sähköpostiosoitteesi täytyy olla aina ajantasaisia. Yhteydenpito tapahtuu niiden kautta.
Pitääksesi tiedot ajan tasalla, kirjaudu Hallintaan ja klikkaa omaa nimeäsi ja avautuvasta valikosta Tili ja sitten päivitä yhteystietojasi muokkaamalla niitä .)





Toteutumisaika


Maksusuorituksen saavuttua OVH:lle, tilaus hyväksytään ja se otetaan käsittelyyn. Maksusuorituksen saapumisesta tulee viesti. Palvelu tulee saataville ja aktiiviseksi sitten, kun saat laskun sähköpostilla (yleensä 24 tunnin kuluessa maksun saapumisesta). Arvioidut toteutumisajat tilauskäsittelyssä:

Verkkotunnukset Webhotelli Dedikoidut palvelimet
Rekisteröinti: 24 - 48 tuntia
Uusiminen: 1 tunti
Siirto OVH:lle: riippuen luovuttavasta palveluntarjoajasta
(3 - 10 päivää)
Asennus: 1 tunti
Uusiminen: 1 tunti
Asennus: 24 tuntia
(saatavuus riippuu varastosaldosta tilauksen hyväksymishetkellä)





Laskutus


Kaikki tilauslomakkeet ja laskut löytyvät vuorokauden ympäri menemällä Hallintaan ja siellä yläreunasta löytyvästä Laskutus-osiosta. Voit tulostaa ja katsella niitä ottamatta yhteyttä asiakaspalveluumme: säästät aikaasi!





Kuukausimaksu


Eräistä tuotteista ja palveluista voidaan laskuttaa kuukausiperusteisesti. Kuukausilasku voi koskea koko palvelua tai osaa siitä. Esimerkiksi laskulla voi olla ylimääräiset lisäoptiot.

Erikoisuutena on Performance-webhotelli, jonka voi maksaa kuukausilaskutuksella.






Uusiminen


Palvelun uusimiseksi voit yksinkertaisesti luoda uusintatilauksen, mikä onnistuu kahdella tapaa:

  • Suoraan uusintasivulta, etusivumme kautta. Yksinkertainen ja nopea tapa. johon ei tarvita asiakastunnusta tai salasanaa.

Näin edeten ei kuitenkaan ole mahdollista vaihtaa palvelutasolta toiseen (sama palvelutaso säilyy) ja ulkomailla asuville asiakkaille ALV lisätään laskuun.


Mikäli uusiessasi haluat muuttaa palvelutasoa ja/tai asut ulkomailla, uusinta on tehtävä hallintapaneelin kautta




Ylös