Exchange 2013 UKK



Avantages d'Exchange 2016


Quelles sont les principales différences entre les offres Exchange 2010, Exchange 2013 et Exchange 2016 ?

L' offre Hosted Exchange 2016 offre davantage de fonctionnalités, notamment dans le cadre d’une utilisation collaborative. La capacité de stockage est passée à 50 Go par compte.

Käytössä on täysin uusi tilaus- ja konfigurointijärjestelmä sekä uusittu hallintapaneeli. Kaikki nämä ovat selkeämpiä, yksinkertaisempia ja nopeampia.



Du côté des applications, quelles nouvelles fonctionnalités apporte Exchange 2016 ?

En plus des améliorations techniques sur l’infrastructure, Exchange 2016 propose de nouvelles fonctionnalités sur ses différentes applications :
  • Yhteistyö: Integraatio SharePointin kanssa, OWA Web apps : Excel, Word, PowerPoint.
  • Älykäs postilaatikko: Hakuehdotukset, kirjoitusvirheiden sieto.
  • OWA-käyttöliittymä (Outlook Web App) on optimoitu kosketusnäyttöjä varten
  • Uuden offline-tilan avulla voi lukea vanhat viestit ilman Internet-yhteyttä




Mitkä ovat Private-palvelun hyödyt Hosted-versioon verrattuna?

Hosted Private
Palvelin Webhotellit Yksityinen
IP Webhotellit Dedikoidut
Resurssi Webhotellit Dedikoidut
SSL-sertifikaatti Webhotellit Personoitu




Miksi OVH on valinnut Microsoft Exchangen?


Tilaus/Hallinta/Laskutus


Est-il possible de migrer de l’offre Exchange 2010 à Echange 2016 ?

Actuellement il n'est pas possible de migrer de manière automatique de l'offre 2010 vers l'offre 2016. Pour profiter d’Exchange 2016, il est nécessaire de migrer manuellement vos comptes suite à la commande d’une nouvelle offre.

Vous pourrez utiliser notre outil OMM pour la migration des données



Est-il possible de migrer de l’offre Exchange Hosted 2013 à Exchange Hosted 2016 ?

Hallintapaneelin kautta on mahdollista siirtyä versiosta 2013 versioon 2016 painamalla migraatiopainiketta. Siirtyminen on maksutonta eikä aiheuta käyttökatkosta.



Onko minulla oltava verkkotunnus OVH:lla tilatakseni Exchange-palvelun?

Ei, on mahdollista käyttää mitä tahansa verkkotunnusta, jonka omistaja olet.



Mikä on palvelun sopimusaika?

Exchange-palvelut eivät sido sinua mihinkään paitsi jos valitset maksaa palvelun vuodeksi etukäteen.

L'offre Exchange est en renouvellement automatique, il est nécessaire d'effectuer votre résiliation avant la date anniversaire.

Irtisanomisen voi tehdä milloin tahansa, tällöin palvelu jäädytetään erääntymispäivänä.



Comment fonctionne le nouveau système de facturation mensuelle pour l'offre Private ?

Laskutus tapahtuu kerran kuukaudessa palvelun erääntymispäivän jälkeisenä päivänä.

Jos määrität uuden tilin olemassa olevaan palveluun, tilin hinta lisätään kuukausilaskutukseen.

Si vous avez choisi de prépayer vos services, le pré-paiement sera utilisé pour payer les nouveaux comptes configurés.



Miten toimii palvelun uusiminen?

Palvelu uusitaan joka kuukausi automaattisesti palvelun erääntymispäivänä. Maksuun käytetään ensimmäisessä tilauksessa käytettyä korttia.





Miten laskutetaan, jos luon ja määrittelen uuden tilin olemassa olevaan palveluun?

Laskutus tapahtuu kerran kuukaudessa palvelun erääntymispäivän jälkeisenä päivänä.

Lisätessäsi uuden tilin olemassa olevaan palveluun, sinua laskutetaan kaikkien kuukauden aikana määriteltyjen tilien enimmäismäärän mukaan.

Jos olet maksanut palveluista etukäteen, etukäteismaksu käytetään uusien tilien maksamiseen.



L'offre Exchange Hosted 2016 est-elle remboursable en cas d’interruption en cours d’année ?

Non, l'offre Exchange Hosted 2016 n'est pas remboursable en cas d’interruption en cours d’année.

Voit kuitenkin määritellä uusia sähköpostiosoitteita aktiivisille tileillesi.



L'offre Exchange Private 2016 est-elle remboursable en cas d’interruption en cours d’année ?

Non, l'offre Exchange Private 2016 n’est pas remboursable en cas d’interruption en cours d’année.



Où est physiquement hébergée mon offre Hosted Exchange 2016 ?

Vos données sont exclusivement hébergées dans nos Datacentres en France.





Konfiguraatio


Miten siirtää/kopioida Exchange 2010/2013 -tilin uuteen tiliin?

Que ce soit un service chez OVH ou externe, il est possible de transférer un compte Exchange 2010, 2013, gmail, yahoo, imap vers un autre compte Exchange 2016 hébergé par OVH.

Tilit voi siirtää helposti ja ilmaiseksi OVH:n Exchange-palveluun.

Kokeile työkalua

Tutustu työkaluun OVH Mail Migrator.



Mitä tapahtuu heti tilattuani?

Tilin luomisesta lähetetään tieto sähköpostitse. Palvelu luodaan asiakastilaan, missä siihen voi määritellä käytettävät tilit.



Miten voin lisätä tilin?

Asiakastilassa voi lisätä, poistaa ja muokata Exchange-palveluita.

Valitse ensin palvelu vasemmasta sarakkeesta, klikkaa Exchange-tili-välilehteä ja sitten Lisää-painiketta.




Miten voin saada tilieni tiedot?

Asiakastilassa valitse palvelu vasemmasta sarakkeesta, klikkaa Exchange-tili-välilehteä. Saat näkyviin listan kaikista tileistä ja niiden tärkeimmistä tiedoista:
  • Sähköpostiosoite
  • Vapaan/käytetyn tilan määrä
  • Aliaksien lukumäärä
  • Tila
  • Outlook-lisenssi





Miten tili määritellään?

Asiakastilassa Exchange-tili-välilehdeltä voi valita tilin ja klikata Konfigurointi-painiketta.

Sieltä käsin on mahdollista muokata erilaisia toimintoja kuten sähköpostiosoitteen muutos, Outlook-lisenssin lisäys tai tilityypin muutos.



Miten lisään verkkotunnuksen palveluun?

Asiakastilassa valitse palvelu vasemmasta sarakkeesta, klikkaa Verkkotunnus-välilehteä, ja klikkaa Lisää verkkotunnus -painiketta.

Il est alors possible d’utiliser un domaine parmi ceux gérés chez OVH, de saisir un nom de domaine libre.



Miten voin hakea vanhat sähköpostini palvelun tilattuani?

Voit palauttaa vanhat sähköpostisi PST-tuontitoiminnolla. Sinun täytyy vain luoda .pst-tiedosto (esimerkiksi Outlookissa) vanhasta tilistäsi ja tämän jälkeen tuoda se sähköpostiohjelmaasi, johon on määritelty uusi tili käyttöön.

Vielä on mahdollista käyttää OMM-käyttöliittymää tietojen migraatioon.



Muokkaako OVH MX-tietojani kun tilaan Exchange-tuotteen?

Ei. MX-tietueitasi ei muokata automaattisesti. Muokkaus täytyy suorittaa hallintapaneelistasi.

Tämä muokkaus voidaan kuitenkin toteuttaa automaattisesti, kun verkkotunnus lisätään Exchange-palveluun.



Combien de comptes e-mails Exchange 2016 peuvent être ajoutés par domaine sur l’offre hosted ?

Il est possible d'ajouter 20 000 comptes mails par nom de domaine sur l’offre Hosted. Au-delà, il est possible d'ajouter davantage de comptes mails par nom de domaine sur l'offre Dedicated Exchange, disponible à partir de 1000 comptes.



Quelles sont les limites de l'offre Hosted Exchange 2016 concernant le nombre d'envoi de mail, le nombre maximum de destinataires en copie et la taille des pièces jointes ?

Il n'y a pas de limite sur le nombre d'envois de mail. Le nombre maximum de destinataires en copie est de 200. Les pièces jointes, quant à elles, ont une taille limitée à 100 Mo (uniquement en SMTP).



L'utilisation de l'Active Directory du serveur Exchange est-elle possible ?

Ei. Tämä ominaisuus ei ole tällä hetkellä saatavilla.



Kuinka usein data varmuuskopioidaan?

Dans le cadre de l'offre Hosted, les données sont sauvegardées toutes les heures, de manière automatique. Concernant l'offre Private, les sauvegardes ont lieu une fois par jour, automatiquement également.



Onko sähköpostien, kalenterien ja tilien säilyttäminen mahdollista?

Sähköpostiesi, kalenterimerkintöjesi ja yhteystietojesi varmuuskopio on saatavilla 15 päivän ajan. Varmuuskopion säilytysaika tileille on 30 päivää.



Voinko pyytää, että OVH luo ja konfiguroi laatikkoni?

OVH ei toteuta suoraan konfiguraatiotoimia Exchange-alustallasi. Asiakasneuvoja voi avustaa konfiguraation suorittamisessa.