OVH:n asiakaspalvelu palveluksessasi




Nörtit palveluksessasi

Nörtit palveluksessasi


OVH:n asiakaspalvelijat ovat kokeneita asiantuntijoita, jotka tuntevat tuotteen asiakkaan näkökulmasta. Tekninen asiakaspalvelumme voi näin antaa yksityiskohtaista tukea ja neuvoja Exchange-tiliisi liittyen.

Asiantuntijamme ovat aina valmiita neuvomaan ja opastamaan sinua olitpa sitten vasta tilausvaiheessa tai jo käyttämässä tuotetta. Asiakaspalvelu vastaa kysymyksiin sähköpostitse, puhelimitse ja Twitter-tilillä. Yhteystietomme löytyvät verkkosivuiltamme.



Läpinäkyvyys


OVH:n asiakkaat tietävät, että toiminnan läpinäkyvyys on erottamaton osa OVH:n strategiaa. Jos virhe johtuu meistä, kerromme siitä odottamatta, että asiakas ottaa meihin ensin yhteyttä.

Asiakkaat voivat seurata reaaliaikaisesti infrastruktuuriemme tilaa sekä sitä työtä mitä teemme joka päivä palveluiden suorituskyvyn ja tehon parantamiseksi.
Läpinäkyvyys



Ohjeet asiakkaiden käyttöön

Ohjeet asiakkaiden käyttöön


Käytössäsi on verkkosivustoltamme löytyvät Exchange-ohjeet. Niistä voi löytyä arvokasta apua helpottamaan hankkimasi Exchange-tuotteen konfiguroinnissa.

Sivuiltamme löytyy myös usein kysytyt kysymykset, joista löytyy vastaukset kaikkiin usein meille esitettäviin kysymyksiin.